Vid omplacering till en annan tjänst är det vanligt med frågan om den anställde får behålla sin gamla lön, eller i vart fall får behålla den under en övergångsperiod. Arbetsdomstolen har svarat ganska tydligt på frågan, skriver Anneli Lönnborg, Advokatfirman Nova.